NUDE JACKET AND PUMPS


Nějakou dobu jsem si říkala, že si musím pořídit botičky v nude barvě, které by se mi hodily k saku.
Předevčírem jsem si dělala pořádek ve skříni a hádejte, co jsem našla? Lodičky v nude barvě. :D 
Nechápu, jak jsem na ně mohla zapomenout! (Asi bych měla s nakupováním bot trochu přibrzdit...:D 
Vzpomínám si, že jsem v nich šla jeden den maturovat a pak už jsem je na sobě neměla. 
Takže rok byly zavřené ve skříni v krabici, chudinky. 









 sako, kalhoty - H&M / košile - F&F / lodičky - Ann Christine / kabelka - vietnamci / pásek, náramek, prstýnek - Ebay 

15 komentářů:

  1. Moc ti to slusi, ta posledni fotka je nejlepsi :)) nechapu, jak si mohla zapomenout na tak super lodicky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi sa mi páči zladenie bot a saka! vyzerá to naozaj luxusne!
    inak, veľmi pekný outfit, ktorý ti nesmierne pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, ty vlasy jsou pravé? :O :))

    OdpovědětVymazat
  4. Wonderful styling!! Love those pants and great heels!! You look so beautiful and you have such pretty hair!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš úžasný, jemný, minimalistický vkus a nad těmi botkami jen slintám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak tomu říkám krásné, dlouhé a husté vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou fakt tvoje vlasy? :O :D Tak to máš můj obdiv! Jak dlouho ti rostly? :)
    Jinak skvělý outfit, máš úžasný vkus! :) A ta poslední fotka je top!♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou moje. :D Asi 4 roky, ale nechávala jsem je i zastřihávat :)
      Moc děkuju! <3

      Vymazat
  8. Krásný outfit, který nikoho nezklame ;) máš moc krásné vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné lodičky :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké vlasy, kde je objednáváš? :)

    OdpovědětVymazat