BLACK SKORT


Konečně jsem se dočkala, přišly mi vysněné skort! Jsou úžasné, dají se kombinovat úplně se vším.
Neupozorňují na má macatá stehna a jsou to první "šortky", které mi padnou a ve kterých se cítím prostě báječně. 
Miluju je a musím je prostě mít ve všemožných barvách! :D 
Možná se i pokusím nějaké sama ušít, pokud seženu nějakou pěknou a originální látku.









skort, brýle, náhrdelník, náramek - Ebay / mikina - Gate / tričko - Kik / boty - sportsdirect / hodinky - Chorvatsko 

16 komentářů:

  1. Máš krásně dlouhé vlasy :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skort, nahrdelnik, boty... Vsechno TOP! Vypadas uchvatne a skvele ti to sedne!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Skort looks sensational on you!! Love your hair...very pretty!! You look very beautiful and you have amazing legs!! :) Great photos!

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně úžasný! Mně taky nedavno přišel, akorát v bilý barvě a vzadu trochu prosvítá, jejda, hahaha :D Moc ti to sluší, jseš kočička! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti to sluší, ale určitě si nemyslím, že bys měla macatá stehna!! Hrozně se mi líbí ty botky- podobné na léto taky sháním.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádherné vlasy!!! :O Ta sukně se mi moc líbí, nedávno jsem na ni koukala, vypadá moc pěkně :)
    Jsi kočka, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné vlasy! Ale nevidím ty macatý stehna :P

    OdpovědětVymazat
  8. Skort♥ Taky se mi strašně líbí, přemýšlím o tom, že si je také pořídím. Zvlášť teď, když vidím ten tvůj perfektní outfit!! :) Jsi kráska :) Jo a žádný macatý stehna nemáš!!! :D :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, já už tyhle šortky viděla tolikrát, ale tentokrát jsem fakt koukala s otevřenou pusou. Paráda!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky! Strašně se mi líbí tvoje sluneční brýle. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  11. Musím aj ja pochváliť nádherné, dlhé a zdravo vyzerajúce vlasy! Sú naozaj krásne. :-) A aj tie šortky sú skvelé, viem si predstaviť akú máš z nich radosť... :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  12. Skort je moc krásná a sluší ti :))
    a musím obdivovat tvé vlasy :)

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, moc ti to tady sluší :) Chtěla jsem se zeptat, nemáš odkaz na prodejce, od kterého jsi skort kupovala? Díky moc :) Kristýna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju :) Odkaz mám :)
      http://www.ebay.com/usr/moodlovesince1723?_trksid=p3984.m1497.l2754

      Vymazat