LIGHT BLUE DRESS

Šaty mi přišly ze sportsdirectu a botičky jsem si půjčila od mamky. 
Bohužel vůbec nestíhám fotit několikrát týdně, jak jsem měla původně v plánu. 
Na brigádě dělám dvanáctky a když mám jen ranní nebo odpolední, tak jsem ráda, že si alespoň chvíli odpočinu. 
Taky Vás tak štve počasí? Dva dny je krásně a dneska zase prší, zrovna když mám volno.
 Moc děkuji za milé komentáře k minulému článku! <3





 šaty - sportsdirect / boty - ?? / náhrdelník, pásek - New Yorker

8 komentářů:

  1. pěkné šaty, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Slusi ti to, jsi hrozne hezka a fakt fotogenicka, skoda, ze nepridavas outfity casteji, mam z nich vzdy radost :) saty maji super barvu, akorat bych mozna vynechala ten pasek ;)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Very pretty color dress!!! You look Fabulous!!!! You have the most beautiful hair!! Wonderful photos!! Have a fun weekend!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám hrozně ráda tyhle boty s páskem- jsou pohodlné a táák retro!! Sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty ti hrozně moc sluší :-) jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  6. Stále sa neviem vynadívať na tie Tvoje vlasy! A u mňa tu to bude tak stále. :-) Krásna farba šiat, ktorá Ti pekne ladí s očami! :-) Chcem Ťa sledovať, ale akosi sa mi to nedarí... joj ten blogger!
    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/2014/05/offer-versus-demand.html

    OdpovědětVymazat
  7. Máš tak nádherný vlasy! Vážně závist :)
    www.dawardrobes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti to sluší a šaty jsou krásné!

    www.thetasteofviolet.com

    OdpovědětVymazat