FLORAL DRESS

IMG24.EU
Na chvilku se udělalo teplo, tak jsem neváhala a vytáhla šaty. Je hrozný, jak to léto strašně rychle uteklo.
Po ránu mlha, déšť a ve městě už moc často nepotkáte člověka oblečeného v barevných věcech. 
Zjistila jsem, že jsem nominovaná na Blogerku roku v kategorii Fashion, což mě samozřejmě neskutečně potěšilo.
Děkuji mockrát! Pokud pro mě budete chtít hlasovat, můžete ZDE.
IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU
šaty, boty - lessthan10pounds / kabelka - F&F / náramek - H&M

14 komentářů:

  1. Krásný šaty, sluší ti to,)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je báječná, ale dneska bych takhle zmrzla :D
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné boty :) jen se divím, že jsi nezmrzla bez silonek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oooo probůh, chci tvé vlasy!!! jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  5. si fakt krásna! :)

    * na mojom blogu je giveaway, tak ak chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/10/giveaway-necklace.html

    OdpovědětVymazat
  6. Mě je úplně líto všech těch letních věcí co jsem nakoupila ve výprodejích a nestihla nosit. Škoda, že je tu teplo tak po málu. Šaty jsou moc pěkné a myslím, že ja pak klidně můžeš nosit i ke kozačkám, já bych se jich jen tak nevzdala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, to jsou krásný šatičky!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno dokonalé, vypadáš krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se mi hrozně líbí! :) a tvoje vlásky jsou taky kouzelné. Ale nad těma šatama začínám přemýšlet,n

    OdpovědětVymazat