NOVÉ ÚLOVKY

Bundičku jsem objevila náhodou, když jsem zašla do Oodji. Docela jsem si teď oblíbila šedou barvu a kožené detaily, tak jsem ji musela mít. :) Botky mám už docela dlouho, ale ještě jsem s nimi žádný outfit nenafotila, což určitě změním. Jsou to strašně pohodlné boty, měla jsem je celý den na nohách, lítala po obchodech a vůbec mě z nich nebolely nohy. Jsou prostě boží! Kalhoty jsem ulovila za hubičku v F&F.

IMG24.EU


První top jste už mohli vidět v tomto článku, je tak krásný a z moc příjemného materiálu, že jsem si koupila i bílý. Jsou z H&M a jedno stálo 200 Kč.
IMG24.EU


Burgundy kalhoty jsou z New Yorkeru za pár kaček a botky na klínku ve stejné barvě jsou z bfashion. Mají tam často dobré akce a dají se tam najít krásné botičky za dvě nebo tři stovky.
IMG24.EU





8 komentářů:

  1. Ta bundička je skvělá! :) Oodji miluju! ♥

    http://noordinary-girl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první boty jsou úžasné.. Ale nevěřím tomu, že jsou pohodlné, vůbec tak nevypadají :O :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné úlovky :) Pěkně jsi pokoupila

    OdpovědětVymazat
  4. Ty první boty jsou fakt boží ^^
    Takové podobné jsem si také chtěla pořídit.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno krásný.
    A bfashion mě děsně štve! Maj tam občas fakt krásný kousky (i když zase některý vypadaj fakt příšerně.. :D Takový extrémy v křiklavejch barvách.. ale poslední dobou mi přijde že už jich tam nemají tolik co dřív :D), jenže já bych potřebovala, aby je vedli v o číslo větší velikosti.. což se mi ještě nesplnilo. Tak doufám, že časem tam přidaj i botky pro obryně :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí všechno, co sis koupila :) Ty topy jsou moc hezké, už dlouho nějaký sháním, ale nějak nemůžu najít ten pravý.

    OdpovědětVymazat