PEPLUM JUMPSUIT

Ahoj lidičky, jak se máte? Já se mám skvěle. Minulé úterý jsem byla s přítelem na Aerodrome festivalu, 
byly jsme v první řadě a bylo to prostě legendární! V neděli jsem oslavila své dvacáté narozeniny a svátek
 (jo, mám to ve stejný den.. :D) a jinak je můj každý den víceméně pracovní. 
Při sfoukávání svíček mi chytl pramínek vlasů, ale naštěstí to nejde vidět.. :D 

Po dlouhé době konečně přidávám outfit, mám na sobě můj první a zároveň nejkrásnější úlovek z votočvohoz a to tenhle boží overal. Stál mě jen 150 Kč i s poštou! ♥

Nakupujete na votočvohoz? Jaký je Váš nejlepší úlovek? :) 




overal - votočvohoz (původně asos) / boty - cosmopolitus.com / psaníčko, náhrdelník, náramek - ebay

10 komentářů:

  1. Nádherný outfit, máš to krásně sladěné. Na votočvohoz mám profil ale zatím jsem ještě nic nekoupila, většinou se ozvu až moc pozdě a už je to prodané :D Jinak dodatečně všechno nejlepší k svátku i narozeninám :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. dobře jsi pořídila, fakt pěknej kousek :) já na votoči nakupuju, zatím jsem byla snad vždycky spokojená a dají se tam najít fakt krásný věci za nízký ceny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten overal je bombastickej!!! A za tu cenu... aaa :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je nádherný overal!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! Krásný outfit!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo koukám jak máš krásné a dlouhé vlásky:))) A postavu musím také pochválit! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Impossible || allys-cook.blog.cz12. července 2014 v 11:43

    Tak ten je vážně překrásný!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit se mě moc líbí, jen já osobně bych si k němu vzala jiné boty, ale tobě sluší, je to jen můj názor.. moc tenhle typ nemám ráda :) A máš naprosto přenádherné vlasy! :3

    OdpovědětVymazat
  9. Awesome!

    www.streetstylecity.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Za tu cenu áno !:) a votoc? Prostě závislost :D

    OdpovědětVymazat