WRAPAROUND SKIRT

Outfit je focený včera, konečně jsem měla alespoň chviličku čas, ale teď zase nestíhám. 
Snažím se dohnat to, co jsem kvůli operaci nestihla. Především si vydělat co nejvíc peněz, 
takže jsem skoro pořád na brigádě a jinak lítám všude možně po doktorech, úřadech a pojišťovnách.. 
Asi v červenci budu muset do lázní a nevím, jestli se mám těšit nebo ne. Spíš ne, fotit tam určitě nebudu,
21 dní prázdnin bude v háji a na vodu asi taky nepojedu, ach jo. 
Tak já zas letím do práce, mějte krásný den! :) 





tričko, sukně - H&M / boty - sportsdirect / náramek, brýle - ebay

4 komentáře:

  1. Moc pěkné :-), máš opravdu krásné vlasy!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je strašně úžasná a nejvíce se mi líbí ta modrá barva toho trička, je boží :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Love this color combination! Sensational skirt!! You look gorgeous!! You have the most beautiful hair and the most amazing legs!! Great photos!! :)

    OdpovědětVymazat