LIGHT PINK

Dnešní článek nepíši doma, ale ve Františkových lázních. Jsem tu teprve třetí den a zatím je tu docela fajn.
Nejlepší je tady ovšem jídlo, dnes byly v hotelové zahradě k snídani palačinky! ♥
Něco jsem s přítelem nafotila ještě pár dní před odjezdem, takže minimálně každý týden snad nějaký ten článek přidám. :) 
Tento outfit už mám nějaký ten pátek nafocený. Poprvé jsem byla s kamarádkou nakupovat v sekáči a odnesla jsem si fakt super věci! Tahle růžovoučká košile je jedna z nich a stála jen 60 Kč. :) 

Nakupujete v sekáčích? Jaký je Váš nejlepší úlovek? :)





košile - secondhand / jeggíny - F&F / boty - sportsdirect.com / doplňky - ebay


5 komentářů:

  1. Naprosto skvělý boty a účes! Vypadá uplně profesionálně a strašně ti sluší, já si neumím zamotat ani normálně vypadající drdol :D :/

    OdpovědětVymazat
  2. tak ta košile je výbornej kup :) a moc se mi líbí ty brýle, škoda, že na tobě nejdou víc vidět :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší, krásné to je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já v sekáči nenakupuji, prostě to neumím :).
    A tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky:) ty hodinky jsou pěkný:3

    OdpovědětVymazat