RED SKIRT


Myslela jsem si, že nebudu mít v lázních co dělat a budu mít pořád hodně času, ale opak se stal pravdou. 
Většinou vstávám okolo půl sedmé ráno, do dvou mám procedury a pak tu s holkama vždy něco podnikáme. 
Nordic walking, aquapark, fitko, různé hry, procházky, koncerty a různé akce... 
No prostě pořád něco děláme a jsem za to moc ráda. :)
U mamky ve skříni jsem objevila další krásnou věc a to tuhle červenou sukni.
Hrozně se mi líbí a myslím, že jí mamce jen tak nevrátím.. :)

Líbí se Vám dnešní outfit? Budu ráda za každý komentář! :)







sukně - ?? / boty - Deichmann / kabelka - po babičce / košile, ostatní doplňky - ebay 

8 komentářů:

  1. Ja ty tvoje outfity zeru :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. líbila by se mi k tomu trochu jiná kabelka, ale jinak ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. tohle ti fakt sekne :) vypadáš úžasně elegantně, v kombinaci s tím drdolem je to skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně hezký outfit! :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teď jsem na tvůj blog narazila, projela předešlé outfity a hned máš můj odběr :)
    Jsi nádherná! Ta sukně je skvělá :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. krasna farebna kombinacia!


    Pozyvam ta na Dermacol letnu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat