FLORAL SKIRT

Poslední článek, který píšu z lázní. Dnes se konečně vracím domů. Tři týdny je moc dlouhá doba, 
14 dní by bylo akorát. Navíc tu teď pár dní jen prší a to mě hrozně unavuje, pořád bych jen spala.
Zjistila jsem, že některé sukně nevypadají tak, jak bych si představovala. 
Vyřešit se to dalo jedině spodničkou, ale kde sehnat tu pravou? 
Na internetu jsem našla nejlevnější spodničky za necelou tisícovku, což bych nedala ani za tu sukni, 
pod kterou by měla spodnička být.. :D No a na ebay jsem ji našla asi za 150 Kč, 
přišla za pár týdnů a je fakt skvělá! Jsem s ní nadmíru spokojená. :)






sukně, náušnice - Tally Weijl / košile - secondhand (Orsay) / boty - cosmopolitus.com / brýle - po babičce / spodnička - ebay

7 komentářů:

  1. Miluju tyhle velky sukne ♥ krasne sladeny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné :) Moc ti to sluší, můžu se zeptat, jakým fotoaparatem fotíš? :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak líbí se mi tvůj blog a sleduji tě, budu ráda když třeba oplatíš:) Děkuju;)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný outfit, ta sukně je skvělá!:3
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat