WHITE & BLACK

Strašně jsem si oblíbila tenhle účes, dělám si ho hodně často a zjistila jsem, že skoro všechny outfity,
které mám nafocené, jsou právě s tímto účesem. Poprvé mi trvalo necelou hodinu, 
než jsem ho z těch mých dlouhých vlasů udělala a strašně jsem u toho nadávala, 
ale teď už ho mám hotový maximálně za 15 minut. Dlouho jsem hledala v obchodech tu největší vycpávku, 
nakonec jsem ji objevila v H&M, ale stejně bych potřebovala ještě větší..:D 





šaty - everything5pounds.com / boty - vietnamci / kabelka - po babičce / náhrdelník - New Yorker / ostatní doplňky - ebay

9 komentářů:

  1. ten černý vzor nemá chybu. Moc Ti to sluší ! :) A co se toho účesu týče, já si taky pořídila tu tolik pochvalovanou "vycpávku" a sem tam se stane, že se mi i povede vytvořit něco podobného účesu :-D Nicméně, nijak světoborně mi to nejde a často se taky vztekám. Chce to hádám, ještě hodně tréninku. franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty šaty jsou dokonalé moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. účes je krásny a outfit pekne dopĺňa ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju ty brejličky a náhrdelník:). Jsi fakt princezna:)!
    No já jsem na něm nebyla přes rok a teď jsem zase začala kydat ty svoje řeči:DD! Bůhví na jak dlouho mi to vydrží:D.
    Viry? Ježiš, já nechci aby "čtenáři" chytali viry:DDD..co s tím mám dělat:O?

    OdpovědětVymazat
  5. som maniak na okuliare a do týchto som sa zamilovala!!! :).
    inak si nádherná a nesmierne ti to pristane!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. tie šaty sú nadherné a účes ti naozaj sekne. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. ten drdol je na tobě prostě úúúžasný :)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to:) ten náhrdelník je užasný:3
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat