HIGH HEELS

Miluju tyhle boty! (Ale jaký boty já nemiluju, že? :D) Jsou strašně pohodlný a bezvadně se na nich chodí.
Sice jsou mi malinko větší, ale to vyřeší gelové vložky, které si koupím, až se dostanu někam do obchodu. 
Před dvěma měsíci jsem si nechala zkrátit vlasy asi o 10 cm a jak tak koukám, už to zase dorostlo.
Nemohu se smířit s tím, že je celý den taková zima. Chci pořád chodit jen v šatech a užívat si to teplo. 
Těšíte se na zimu? Nebo milujete léto a nesnášíte zimu jako já?





kalhoty, tričko - F&F / kabátek - vietnamci / boty - cosmopolitus.com / náramek - H&M / brýle - ebay


11 komentářů:

  1. ty boty jsou moc hezký :) a líbí se mi kabátek, škoda, že nejde víc vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne topánky!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku!

    Já mít tvé vlasy, tak si pískám! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. mco ti to sluší :) ty boty jsou super, líbí se mi tenhle typ bot už hrozně dlouho,jen pořád nevím jestli bych je vůbec unosila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý boty, nohy, vlasy <3 zbožňuju tě! :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  6. Wow takové vlasy :)) to se hodí na ucesy ;D
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, uděláš článek o vlasech?
    A vždycky jsi měla dlouhé vlasy, nebo sis je nechala narůst a jak dlouho ti to z jaké délky trvalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mohla bych, budu o tom přemýšlet..:)
      Jako malá jsem byla ostříhaná na hrnec :D Ale do 8.třídy jsem je měla ještě o trochu delší než teď a se svou pravou barvou. Pak jsem je ostříhala asi na ramena, nabarvila a od druháku jsem chtěla zase dlouhý a do maturity jsem je měla. :)

      Vymazat
  8. tie topanky su celkom pekne, taka univerzalna farba

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní botky :)

    michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat